fredag 19 december 2008

Andras skapande

Nu har jag flera fina saker som jag vill visa, och ingen av dem har jag gjort själv...
Först denna underbara virkade giraff som Carolina på Krumelur har gjort och som byttes mot elefanten i inlägget nedan.


Ett par vantar som jag köpte på Good. Gjorda av två trevliga tjejer som gör superfina saker under märket mässing design.


En baggy landskapsmössa från den fantastiska Ottopippi, ingick i ett möss- och mönsterbyte.


Och sist men inte minst, denna tavla som Anna i Kråkeboviken har gjort och som jag vann i juniforms utställning. Av alla fina bidrag såg jag direkt Annas tavla och tänkte "den vill jag ha" och av alla 54 bidrag som lottades ut bland de medverkande så fick jag precis den jag önskade!

Så här fint blev det hemma hos oss!

9 kommentarer:

FrökenC sa...

Hej... åhh vilken snygg giraff och snyggt fotad också!! :) Ja Elefanterna verkar trivas här hemma, och mina katter har fundersamt sniffat på dem.. hihi... De är ena riktiga fegisar!! Jättefina vantar och vilken snygg tavla, passar jättefint i ert hem!!

Unknown sa...

Gud vilka saker du hittar på. Tänk om man kunde de
Helt underbart att kolla runt här inne
En stor kram vill jag sända dig
Kram Lotta

Carolina sa...

Sååå många fina saker!

Vindling sa...

Åh, giraffe är underbar! Det andra är fint också, men jag är svag för giraffer. :)

florin design sa...

Giraffen vill jag verkligen prova på att virka, har faktiskt tom köpt hem garn men vet inte när jag ska hinna...

Underbar tavla du vunnit!

Du har fått en award på min blogg :-)

Anonym sa...

Kul att du gillar tavlan! Konstigt att se sin tavla hemma hos nån annan!

OttoPippi sa...

Vilken tavla!!! Grattis till vinsten!

teresa sa...

Vilken fin blogg o vilka fina saker!
Klänningen du sydde av påslakan - underbar!!

Anonym sa...

Kalas fint :)