tisdag 23 augusti 2011

Drömlikt

Vi hade en fin helg, Jonas och jag. Besökte goda vänner som just flyttat över sundet till Köpenhamn. Först tyckte jag det var synd att de skulle flytta, även om Köpenhamn inte är så långt bort, men det kanske nästan blir så att vi ses mer nu, man stannar ju gärna lite längre när man ändå åker. De bodde i ett riktigt drömhus, gammalt tegelhus med solrosor i trädgården, högt i tak och fina trägolv. En riktig drömbebis har de också, världens gulligaste lilla Märta som besvarar varje leende med ett stort solsken.

Ett par små hängselbyxor hade vi med till den lilla drömbebisen.

Vi besökte Köpenhamns botaniska trädgård, den kan jag rekommendera för dem som har vägarna förbi, väldigt fint det med. Så nu känner jag att det är riktigt trevligt att ha vänner att hälsa på i Köpenhamn faktiskt.


Sen har jag en fråga, har nämnt det förr, det funkar inte att kommentera på blogger för mig. Jo, på min egen blogg och på vissa andra, men på de flesta inte. Nån som vet nåt om det, kan man göra nåt åt det? Jag ser mycket fint och läser spännande saker på många bloggar och det känns tråkigt att inte kunna kommentera. Kanske dum fråga, för har man det problemet så kan man antagligen inte kommentera här heller...

13 kommentarer:

Gila sa...

Underbara byxor!

MinaMirakel sa...

Jättesöta byxor!
Jag kan inte kommentera på alla bloggar, på vissa måste jag kryssa i anonym användare och undertecknar då med mitt alias.
Det har funkat innan men helt plötsligt sa det bara stop.
Skulle oxå vilja veta vad som är fel./Åsa

MinaMirakel sa...

Jättesöta byxor!
Jag kan inte kommentera på alla bloggar, på vissa måste jag kryssa i anonym användare och undertecknar då med mitt alias.
Det har funkat innan men helt plötsligt sa det bara stop.
Skulle oxå vilja veta vad som är fel./Åsa

Henrietta sa...

Många ggr funkar det om man avbockar rutan "håll mig inloggad"
Fin klänning!
//Henrietta

Ulrika sa...

Funkar inte alltid för mig heller! I alla fall inte genom iPhonen. Precis när jag ska till att skriva försvinner tangentbordet. Och genom datorn får jag på vissa bloggar upp ett meddelande som typ: du är inte behörig att använda kontot... Mitt eget alltså. Skumt, skumt! Och detta har hänt nu under senare tid, inte innan.

Pyssellycka sa...

Fina byxor!
Ja, jag har också problem med vissa bloggar nuförtiden!

Anna sa...

jag har samma problem som dig, att jag inte kan kommentera en del bloggar, men jag tror att det har med deras inställningar att göra. Får väl se om det går att kommentera dina inlägg :)

OttoPippi sa...

Hej vännen! Nu är jag tillbaks...

Så fina, underbara, jättehärliga brallor.... :-)

Kan tyvärr inte hjälpa dig med problemet även om det händer mig också, men bara ibland, bara på vissa bloggar... Konstigt.

Du, jag skall till Malmö i helgen. Du råkar inte ha tid för en fika?

Kram!

Slow-Eva sa...

Härligt!
vilket fint tyg på byxorna.

Jag har också problem med att kommnetera ibland.

Rosa Gröns Handarbetsblogg sa...

Härliga färger på byxorna.
Jag är ganska ny i bloggvärlden, men än så länge har jag inte haft några problem.
Vilken del av Köpenhamn förresten ?

OttoPippi sa...

Hej igen vännen! Jag får helt enkelt höra mig i tid nästa gång jag far mot dina trakter!! :-)

Du, jag skrev ju också att jag med har problem med att kommentera hos många bloggar. Men väljer man namn och webbadress kan man ofta fylla i där och på så vis kommentera. Men underligt är det att det helt plötsligt inte går att skicka på vanligt vis....

KRAM!

Solveig Lövendahl sa...

Tack för era kommentarer och tips!

Rosa Grön, Fredriksberg. Roligt att kika in på din blogg, tror det var en av dem jag inte lyckades kommentera.

Prickig sa...

Jättefina byxor! Du syr jättefina saker :)