tisdag 3 december 2013

Bloggkärlek

Det finns så fina människor i världen så man blir alldeles lycklig! Idag när jag kom hem väntade ett paket på mig, från en för mig okänd bloggläsare som vill glädja mig, håller tummar och tår för oss och önskar en fin advent. Bara tankarna och tummarna gör mig väldigt glad men inte nog med det, hon skickade en helt fantastisk present, en så himla fin klänning som hon sytt!






































Passar mig perfekt på alla sätt och vis, tack du fantastiskt, fantastiskt fina! Hanna heter denna snälla människa och här kan ni se vad hon gör. Att få sån här uppmuntran när man behöver det som bäst är verkligen inte illa. ♥

Längtar nästan lite till sommaren av denna underbara klänning, slänger in några hyacinter också för att inte tappa julkänslan helt. Hoppas ni liksom jag njuter allt vad ni kan av adventsmys, glögg, pepparkakor och hyacintdoft.


5 kommentarer:

Linda sa...

Vad fint! både klänningen och tanken bakom den

madebyhanna.se sa...

Vad kul att du gillade den :) Du är så fin i gult!

SiriR sa...

Så utrolig fin du er i den kjolen.
Og ja, godt at det finnes gode mennesker der ute som tenker på andre. Og du fortjener nå litt ekstra godhet etter alt dere har vært igjennom:)

Camilla sa...

Så fin klänning och omtanke :)

Ulrika sa...

Men alltså. Vad himla gulligt! Och vilken passform sen! Hade du lämnat mått eller hade hon så bra känsla i sig själv för hur du ser ut?