måndag 15 september 2014

I tidningen

I lördags var vi i tidningen (HD/LP/NST):






































På Landskronaposten var vi till och med på framsidan!
Det var ett reportage på temat Liv&lust så det handlar mest om hur man får relationen att fungera om man drabbas av ofrivillig barnlöshet. Journalisten, Karin Bergström var väldigt duktig och bra och prata med och jag tycker hon gjorde ett fint reportage. Det enda jag blev lite missnöjd med är rubriken "Äntligen babylycka". Jag tycker den känns lite fånig och att den dessutom tar bort mycket av den fina ödmjukheten som jag tycker präglar artikeln i övrigt. Vi är ju inte riktigt där än liksom. När vi fick läsa igenom i förväg var rubriken: "När ingenting blir som man tänkt sig" vilket jag tycker passar mycket bättre, men men, i alla fall ett fint reportage som jag är glad över.




























Vill ni läsa det så finns det här, där för övrigt den ursprungliga rubriken är kvar.

7 kommentarer:

Tuvilda sa...

Jättefin artikel!

Ulrika sa...

Verkligen fin artikel!

Sandra i norr sa...

Fin artikel! Ni gör det så himla bra som pratar om er tuffa resa. Det gör säkert att fler vågar prata och kan känna stöd i er. Så härlig relation ni verkar ha. All lycka till.

Jea sa...

Vilken fin och ödmjuk artikel! Har följt din/er resa ett tag nu och hoppas och ber att ni ska få er efterlängtade bebbe... All lycka till Er!

Unknown sa...

Ja, väldigt fint om fina. Kram

Anonym sa...

Så fint skrivet, håller med om att man skulle behållt den gamla rubriken. / 6 missfall 31 årig

met sa...

Verkligen en fin artikel <3

Tänk ändå... en litet barn! Fantastiskt!

(och ja, jag gillade web-rubriken mycket mer jag med... den sa så oändligt mycket mer)