onsdag 3 september 2014

Violer och presenter

Ända sen jag såg det första gången så har jag tyckt att Johanna Ahlards violtyg är helt underbart fint. Speciellt det gulgröna förstås, sån är ju jag. Jag önskar att jag hade köpt massor av det, men av någon anledning (slow shopper) så har det inte blivit av att beställa alls och nu finns det så vitt jag vet inte att få tag på längre. När jag läste på Krimskrams blogg att hon hade mycket tyger som låg och värmde hyllorna passade jag på att fråga om hon råkade ha en bit violtyg som hon ville sälja. Har sett att hon sytt i det tidigare, man kan ju alltid fråga och tänk det hade hon!





























Inte nog med att hon var snäll nog att låta mig köpa tyget, hon skickade också med underbart söta små bebispresenter som hon sytt. Tusen tack snälla Jenny!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Jag blir så genuint glad varenda gång jag går in på din blogg. Hjärtat stannar till lite innan jag läst ditt inlägg, för jag vill verkligen att allt ska gå bra och självklart kommer det att göra det:-) Ville bara säga att jag tycker det är så fint att ni delar med er av era tankar, glädje som sorg.

Kottekott sa...

Underbara tyger och presenter som bli urfina på liten! Kram